دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۰۵۸۲۰
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱

فکرشهر: رئیس پلیس آگاهی استان در خصوص پيشگيري از سرقت خودرو هشدارهايي به شهروندان ارائه كرد. 

به گزارش فکرشهر از پليس، سرهنگ «جوشن سهرابی» درباره پيشگيري از سرقت خودرو گفت: سارقان بيشتر موارد در کمين خودروهايي مي نشينند که صاحبان آن ها بدون رعايت نکات ايمني، خودروهاي خود را در مکاني پارک مي کنند که سارقان از اين فرصت استفاده کرده و باشگردهاي خاص خود لوازم داخل خودرو و در مواقعي خود خودرو را سرقت مي کنند.

وی بیان داشت: حسب بررسی های  صورت پذیرفته از نحوه شکل گیری سرقت های اخیر خودرو در سطح استان ، مشاهده  می گردد  سهل انگاری و کم توجهی مالکین محترم خودرو ها به مراتب بیشتر از مهارت سارقین در وقوع سرقت تاثیر گذار بوده است. 

این مقام انتظامی عنوان داشت: در هیمن رابطه از هم استانی های گرانقدر درخواست می گردد تا به جهت پیشگیری از به سرقت رفتن  خودرو  به توصیه های پلیس توجه بیشتری داشته باشند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: از رها کردن خودرو به صورت سوئیچ روشن حتی برای مدت کوتاه در کوچه و معابر و خیابان ها  همچنین پارک خودرو در پارکینگ مجتمع های مسکونی در حالیکه سوئیچ درون خودرو می باشد، جدا خود داری شود.

سرهنگ سهرابی افزود: حتی المقدور از پارک کردن خودرو ها برای مدت زمانی طولانی در خیابان ها و کوچه ها خودداری کرده و ضمن استفاده از پارکینگ، سعی شود خرید و فروش خودرو نیز پس از انجام تشریفات قانونی و انجام کامل تعهدات مورد توافق فی ما بین صورت پذیرد . 

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: امید است با همراهی مردم شریف استان ، همچون گذشته شاهد برقراری امنیتی پایدار در سطح استان و پیشگیری از جرایم بویژه سرقت  خودرو باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر